Våra böcker

Böcker & publikationer

Annika lär ut hur man identifierar sina styrkor, säljer in sina idéer, hanterar avundsjuka, varför framgång föder framgång, att våga ta konflikter och lära av dem, hemligheterna bakom ett framgångsrikt team och mycket annat.
BOK Guldläge pris

BOK – Guldläge

Vill du att dina kunder ska lämna dig nöjda, glada och med fulla shoppingpåsar? Då är den här boken för dig. Annika R Malmberg ger dig konkreta och användbara tips om kundbemötande, behovsanalys, avslutsmetoder, merförsäljning och hantering av klagomål. Dessutom får du värdefull information om olika kundtyper och hur de vill bli bemötta.

BOK - Ta skit - pris

BOK – Ta skit! Och gör det till guld

Många har fått lära sig att inte ta skit från någon. Inte från chefer, kollegor, kunder, familj eller vänner. I boken berättar Annika R Malmberg om vinsterna med att bli bättre på att ge och ta kritik och menar att rätt använd kritik leder till att vi utvecklas snabbare, blir mer omtyckta och får bättre relationer. Du får lära dig att rikta din energi så att det som i början gör ont kan användas till att göra dig starkare och ännu mer framgångsrik.

BOK - Tändvätska pris

BOK – Tändvätska

Vissa behöver bara några stänk, andra kan behöva dunka på rätt bra för att elden ska ta fart. Någon form av tändvätska i livet behöver vi alla. Annika R Malmberg bjuder på användbara råd för hur man säljer in idéer, hanterar avundsjuka, hur framgång kan föda framgång, hur framgångsrika team fungerar och mycket, mycket annat.

avatar-he
Sven Hagströmer
Entreprenör och finansman

Annika R Malmberg Hamilton levererar 240 sidor med tändvätska som får även den suraste att tända till. För många blir den garanterat en nytändning!