Kundbemötande

Kundbemötande

Som imponerar
SYFTE

Skapa ökad konkurrenskraft med ett kundbemötande som imponerar. Visa hur man med en äkta omtanke och omsorg om kunderna kan få ökad framgång i alla typer av kundrelationer. Lyft kundvårdsarbetet till en helt ny nivå.

Att lyfta dig och ditt teams arbete med en äkta omsorg till en nivå som imponerar på kunder och samarbetspartners. Och systematiskt ökar entusiasmen och motivationen i kundvårdsarbetet.
INNEHÅLL
  • Din inställning till service viktigast av allt
  • Vad gör att en kund upplever att vi erbjuder god service?
  • Gå igenom de viktigaste situationerna när man verkligen kan göra skillnad i kundvårdsarbetet och imponera på kunden
  • Besvärliga kunder och situationer – hur agera?
  • Visa hur vår personprofil inverkar på vår förmåga att samarbeta och hantera kunder
  • Visa hur olika kunder uppskattar olika typer av service – lär dig anpassa ditt bemötande efter den du har framför dig.

Föreläsningens innehåll

Service

Din inställning till kundbemötande viktigast av allt

Kundens upplevelse

Vad är det som gör att kunden upplever god service?

Anpassa dig själv

Så anpassar du dig till kunden och skapar en relation

Kundbemötande
Besvärliga kunder

Så hanterar du en krävande kund eller svår situation

Personprofiler

Så inverkar din personprofil på din förmåga att samarbeta eller hantera kunder

Kundtyper

Olika kunder uppskattar olika saker. Lär dig anpassa ditt bemötande efter den kund du har framför dig.

Boka idag

Serviceminded

Stärk konkurrenskraften med äkta omsorg om kunderna

Öka entusiasmen och motivationen inför det fortsatta kundvårdsarbetet. Vi kommer att visa hur du och teamet kan bli än bättre på att lyfta er själva till en nivå som verkligen imponerar på kunder och samarbetspartners. Vill du att kunskapen ska leva kvar längre finns det flera av våra böcker som kan ge ett extra mervärde. I samband med föreläsning kan vi erbjuda attraktiva mängdrabatter.

Kontakta oss idag för att se hur Annika och hennes böcker kan lyfta kundvårdsarbetet hos er.

Johan Hamilton

Johan Hamilton
E-post: johan@hamiltongroup.se
Telefon: 070-868 45 68

Sagt av deltagare

avatar-she
Ewa Forck
Sandvikens kommun

Två timmar av föreläsningen kändes som en halvtimme i Sandviken Folkets Hus. Så bra!!!

avatar-she
Christina Saliba & Camilla Läckberg

Du är en stor inspiration och förebild för oss. Lycka till med allt du gör!

avatar-she
Angelica ”Albert” Albertsson  
Albert production

Med Annikas energi och kunskap kunde vi leverera den mest helgjutna chefsdagen någonsin. Det är tryggt att jobba med föreläsare som levererar på toppnivå.